Because you're worth it - L'Oréal Elnet kampaus

sunnuntaina, toukokuuta 01, 2016







Henri Juvonen, Logoseinä IBAhttp://www.henrijuvonen.com/



Indiedaysin Bloggers Inspiration Dayssa oli mukana monenlaisia yhteistyökumppaneita ja tarjolla oli vaikka mitä ihanaa nähtävää ja koettavaa päivän aikana. Yks piste, missä mun oli pakko päästä käymään, oli L'Orèal Elnet. Tän Indiedaysin ja L'Orèal Elnetin yhteistyökampanjan kautta mulle loihdittiin nopeat, mutta näyttävät kiharat illaksi.

Rakastan ite laittaa hiuksia, mutta aina on yhtä ihana päästä ammattilaisen käsiin ja saada vähän uusia vinkkejä itellekin. Siihen aikaan päivästä mun illan gaala-asu oli vielä ihan kysymysmerkkinä, joten juteltua kampaajan kans päädyttiin tekemään mulle kiharat, joista voin sitten keksiä jotain illaksi.

Kiharat on jo sellasenaan ihanat saada, koska niissä on jotain juhlavuutta ja niin kuin oon aikasemminkin todennut, niin niistä pystyy helposti rakentamaan erilaisia kampauksia, toisin kuin mun omaan piikkisuoraan hiukseen.





Kampauksen alle käytettiin lämpösuojaksi kuumaa rautaa vasten Elnett Heat Protect Styling Spray Volumea, ja kiharat viimeisteltiin Volume Excess -nimisellä lakalla. Käytän usein kampaamon tuotteita hiuksissa, koska usein halvemmat lakat saattaa tuoksua liian voimakkaalle. Mutta tässä L'Oréal Elnetin lakassa oli ihanan raikas tuoksu, ja koostumus oli pitävä, mutta ei tehnyt hiuksia koppuraisiksi. Lisäksi lakkapullo oli kätevässä matkakoossa, jota on helppo pitää laukussa.

Olin tosi tyytyväinen kiharoihin jotka kampaaja teki mulle taidokkaasti 15 minuutissa ja ne pysyi muodossaan koko illan. Tein kiharoista illan juhliin mun luottokampauksen, josta oon aikaisemmin täällä blogissakin kirjoittanut tutoorin. Siinä hiukset kootaan toiselle puolelle kasvoja sivujakauksella ja kiinnitetään niskaan parilla pinnillä. Tää kampaus sopi mun illan asuvalintaan tosi hyvin, koska mekko oli yksiolkainen ja kuitenkin aika juhlava. Valitettavasti illalta otetut kuvat oli niin rakeisia, etten voinu niitä tähän postaukseen laittaa.






Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate