Style & Comfortness - Instrumentarium & kevään trendit

keskiviikkona, toukokuuta 11, 2016



Palataan vielä kertaalleen Indiedaysin järjestämään päivätapahtumaan Kattilahallilla, sillä haluan kertoa teille mitä ihanaa siellä oli tulevaa kesää varten. Blogger's Inspiration Dayn runsaasta tarjonnasta löytyi Instrumentariumin piste, missä esiteltiin kevään aurinkolasitrendejä Solaris -aurinkolasimallistosta sekä Fuzion Step into the world -kehysmallistoa. Tämä postaus on tehty siis yhteistyössä Instrumentariumin kanssa ja teille lukijoille on myös postauksen lopussa infoa alekoodista Instrumentariumin liikkeisiin.

Käytän itse aurinkolasien lisäksi myös silmälaseja silloin tällöin, mikä saattaa tulla yllätyksenä, koska niitä ei oo missään mun kuvissa täällä näkynyt. Mun näkö on kuitenkin sen verran hyvä, että pärjään ilman silmälasien kokoaikaista käyttöä, sen sijaan käytän niitä esim. leffaa kattoessa tai autolla ajaessa. Silmälasit tuo ihan hauskaa vaihtelua ulkoasuun, mutta en oo vaan koskaan tottunut käyttään niitä osana mun jokapäiväistä arkea.

Nyt mun ois aika päivittää mun silmälaseja, joten sen takia innostuin niin paljon tästä Instrumentariumin kevään silmä- ja aurinkolasimallistosta. Mun tän hetkiset silmälasit on tuhkanharmaat, ja sävy on siis tosi lähellä mustaa. Ne on edelleen tyylikkäät ja ajaa asiansa, mutta haluaisin vaihtaa ne nyt sävyltään vaaleampaan ja muutenkin kevyempään malliin. Toki myös uudet aurinkolasit houkuttelee näin kesän alussa, varsinkin kun tuolta Instrumentariumin valikoimasta löytyy vaikka mitä ihanuuksia.



Instrumentariumin kuvat ottaneet Julian Schröpel (https://500px.com/simbayupictures)
ja Sanni Riihimäki (http://www.sannimaria.com/)

Fuzion Step In To The World -mallistosta löytyy myös vähän räväkämpiä ja yksilöllisempiä vaihtoehtoja neutraalimpien silmälasien rinnalle. Fusionin Design malliston inspiraationa toimi katutaiteilijat ja persoonalliset portaikot ympäri maailmaa. Näistä laseista löytyy värikkyyden lisäksi ne tärkeimmät ominaisuudet, käyttömukavuus ja vaihtoehdot sekä metalli- että muovikehyksillä.

Kuvissa näkyy mulla täysin vastakkaiset mallit, värikkäät, pyöreät kehykset Fuzion mallistosta ja Diorin klassisen naiselliset aurinkolasit Solaris -mallistosta. Fuzion malliston pyöreät lasit ei sovi mun kasvojen mallille, koska ne tulee mun omaan makuun liian alas poskille ja saa siten näyttämään yleisilmeen vähän raskaalta. Värikkäästä kuosista tykkäsin, välillä on hauska kokeilla jotain sellastakin päälle, mitä ei itse normaalisti ekana valitsis.

Aurinkolasit sen sijaan istui mun päähän heti kättelyssä, ne jotenkin pomppas valikoimasta mun silmiin. Klassisen naiselliset ja isot, mutta kuitenkin sopivan kokoiset mulle. Instrumentariumin kevätmallistosta  löytyy niin Ray-Banin klassikoita, kuin myös naisellisia ja näyttäviä Diorin kehyksiä ja kaikkea muuta siltä väliltä. Solaris aurinkolasivalikoima on monipuolistanut Instrumentariumin valikoimaa entisestään, joten luulen, että visiitti liikkeeseen ei jäis pelkkään testailuun.


Meillä oli tyttöjen kans sattumalta kaikilla Ray-Banin eri mallistojen lasit päällä samaisena päivänä. Aurinkolasit tekee kyllä sen loppusilauksen kevään ja kesän vaatetukseen. Ne löytyykin lähes vakiovarustuksena omasta laukusta heti kun aurinko alkaa pilkottaa. Nää viime päivät on ainakin hellineet lämmöllä, toivotaan että sitä riittää jatkossakin.

Jos oot uusimassa silmälaseja, tai muuten vaan kevään uudet aurinkolasimallit houkuttelee, niin nyt saat Instrumentariumista -25% alennusta koko liikkeen valikoimasta mainitsemalla etukoodin FUZION oston yhteydessä!



Aurinkoista viikon jatkoa,

-Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate