Better late than never

sunnuntaina, maaliskuuta 27, 2016



Jee, mä tein sein. Varasin kampaamoajan ystäväni taitaviin käsiin ja huomenna on the day. Oon maailman paras jahkailemaan hiusteni uudistamisessa ja siksi tää on enemmän kuin saavutus.

Viimeksi mun kutrit pääsi käsittelyyn vajaa vuosi sitten kesäkuussa, jolloin mulle laitettiin vaaleita raitoja oman hiusvärin joukkoon. Tästä pääset kurkkaamaan postaukseen aiheesta. Viime syksynä ennen joululoman matkaa olin jo lähellä istua taas kampaajan tuoliin, mutta se jäi, kun ei saatu mun ystävä-kampaajan kans aikatauluja natsaamaan.

Mun hidastahtisuus hiusten uudistamisessa johtuu siitä, että oon joskus nuoruudessani kovasti blondannut tukkaa, ja lukion alussa tajusin alkaa kasvattamaan niitä vetyperoksidin katkoneita hiuksia takaisin omaan väriin ja pituuteensa. Sen opettavaisen kokemuksen jälkeen oonkin ollut tyytyväinen omaan, keskiruskeaan ja pitkään hiusmalliin ja välillä vaan tehny pieniä muutoksia, kuten raitoja tai laittanu sävytettä.

Värjäyksellä saa hiuksiin ihanaa kiiltoa ja hehkua ja kyllähän se pienikin muutos piristää. Joten pyrin pitämään värjäykset hiuksissani aika minimissä, mutta kyllä mäkin aika ajoin kaipaan jotain uudistusta, vaikka oma väri onkin ihan kivan sävyinen.

Oon niin innoissani, että huomenna pääsen vähän uudistamaan tätä tukkaa, vaikka mietin varmaan ihan viimeseen asti, mitä näille hiuksille tehtäis. Vahvana suosikkina on latvojen asteittainen vaalennus, joka sopis luontevasti näihin jo olemassa oleviin, ylikasvaneisiin raitoihin. Toinen vaihtoehto, mitä mietin, olis lämpimän ruskea sävyte päälyosaan, mutta sen vois toisaalta tehdä kesän jälkeenkin lähempänä syksyä.

Kesä vaalentaa luonnollisestikin aina mun omaa, ruskeaa hiussävyä, joten tuo pieni vaalennus tuntuu aina luontevalta näin kesän lähestyessä. Mä puhun jo kesän tulosta, sillä eihän kesälomaan oo enää kuin kolme kuukautta, eli sama aika vuoden vaihteesta tähän hetkeen. Ja kuin nopeasti tää alkuvuosi on mennytkin, huh.





Nahkatakki - Vila
Laukku - Louis Vuitton Eva Clutch
Kengät - Zio
Aurinkolasit - Ray Ban Aviator

_______


Tänään oli niin kaunis ja aurinkoinen ilma, että uskalsin eka kertaa tälle keväälle ulos nahkatakissa, eikä palellut yhtään, vaikka tuulikin. Kuvista näkee aika hyvin mun oman hiussävyn ja pituuden. Mitasta ei varmaankaan juurikaan oteta pois, mitä nyt noita kuivia latvoja leikataan varmasti pari senttiä. Värjäyksen jälkeen yritän kunnostautua myös kosteuttavien hoitojen ja öljyn käyttämisessä, oon ollut ihan liian laiska niiden suhteen.

Seuraavia kuvia sitten uusilla hiuksilla, toivottavasti teillä on ollu rentouttava ja suklainen pääsiäinen. :)


-Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate