Joulukuussa oon..

sunnuntaina, joulukuuta 25, 2016





..juonut kuumaa kaakaota Tuomaanmarkkinoilla Cafe Regattan kojusta,
josta saa parhaat korvapuustit!

..polttanut ainakin yhden säkillisen tuikkuja tulitikuilla,
kun joka kauppareissulta oon unohtanut ostaa sytkärin.

..oon pitänyt pari kertaa tonttulakkia ja poronsarvia päässä. Kuin monelta löytyy kotoa jotain jouluasua, tai uglychristmassweater -tyylinen joulupaita? Ens vuodelle aion miettiä sellasen hankkimista! Koska aika pitkälti oma joulu meni ainakin samoissa kotivaatteissa, joten joku villapaita ja pyjamahousut ois just hyvät lomailuun.

..ostin lahjat ainoastaan perheelle. Vajaa kuuden viikon päästä me lähdetään Kaitsun kans reissuun ja kaikki ylimääräinen on mennyt matkakassaan.

..saanut nauttia lumesta koti-Oulussa, jossa sitä alkoi satamaan jouluaattona. Sinne torstaina saapuessakin maa oli valkoinen, mutta jouluaaton kruunas kyllä ehdottomasti se kaunis lumisade.
















..nukkunut pitkään ja ollut pari kertaa flunssassa.
Mulla on edelleen pieni yskä, joka ei onneksi kyllä hidastanut joulumenoja.

..saanut yllärinä maailman suloisimman pikkukuusen,
vaikkei meillä ollut tarkoitusta hankkia sellasta tänä vuonna.

..pelannut lautapelejä, joista Cluedo oli hauskin!
Joulun aikaan parasta on jättää kännykät syrjään,
ottaa suklaarasia viereen ja alkaa pelaamaan yhdessä lautapelejä yömyöhään.

..syönyt kaikkia perinteisiä jouluruokia, vaikka ne ei ookaan mulle suurinta herkkua.

..halannut läheisiä ja iloinnut siitä, että saatiin viettää joulua perheen kanssa yhdessä.

..laskenut viikkoja helmikuuhun, sillä silloin koittaa mun varsinainen loma!


Toivottavasti teidän joulun vietto on alkanut ihanasti, tehden just sitä mitä omaan jouluun kuuluu.


Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate