NARS - tuotearvostelu & pohjameikki

torstaina, maaliskuuta 30, 2017




Mulla tarttui Thaimaasta palatessa lentokentän tax freestä pari uutta meikkiä matkaan. Aikaa ei ollut hirveesti kierrellä, joten valitsin ne jutut, jotka mulla oli jo valmiiksi mielessä.

Kyseessä on youtuben kauneuskanavien hehkuttaman NARSin concealer puikko ja varjostuspuuteri. Mä en oo koskaan aikaisemmin omistanut kyseisen merkin kosmetiikkaa, joten luotin pitkälti kuulopuheeseen. Joka ei todellakaan pettänyt. Muutamaa concealeria testanneena tän NARSin peitevoiteen koostumus on ihan mieletön. Pehmeä, creamy koostumus levittyy täydellisesti ja on sopivan paksua.




Puuterissa on mukana sekä korostus- että varjostussävy. Myyjän suosituksen ja oman tämän hetkisen ihonsävyn mukaan valitsin kyseisen paletin. Puuteri on kokonaan mattainen ja koostumus on tässäkin tuotteessa silkkisen pehmeä ja pigmentti on hyvä.



POHJAMEIKIN TUOTTEET

(kasvovoiteet löydät täältä)

ihon sävyjen tasoitus - Make Up Store, Cover all mix

_______

kasvojen varjostus - Make Up Store, Duo countouring, sävy medium

_______

silmän ympärysihon concealing -  NARS creamy concealer, sävy medium 1 custard

_______

pohjan kiinnitys - Make Up Store, smoothing priming powder (väritön)

_______

kasvojen varjostus - NARS Paloma, korostus- ja varjostuspuuteri

_______

valokohtien korostukseen - Carli Bybel, highlighter

_______

Lopuksi lisäsin vielä huulikiiltoa ja poskipunaa, ja tein kulmat. Tää on mun pohjameikki tällä hetkellä. Silmiä en meikannut ollenkaan, sillä nopeimpina meikkaus-aamuina saatan ihan hyvin olla tällasella setillä liikenteessä. Ripsiväriä on hyvä lisätä, jos ei oo ripsenpidennyksiä, niin kuin mulla. Muutoin silmät ei tulis juuri ollenkaan esille.


















Kuvasin tän meikin myös videolle, joten tästä voi joku päivä syntyä mun eka video! Oon vähän kärsimätön uusien ohjelmien, videon käsittelyn ym. suhteen, joten toivotaan, etten menetä hermojani. Mut videolla meikkien esittely ym. höpöttely on huomattavasti helpompaa, joten we'll see.. ;)

Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate