Casual Grey

maanantaina, maaliskuuta 20, 2017






Tähän aikaan vuodesta tekee aina mieli ottaa pieni varaslähtö kevätpukeutumiseen. Aurinkoisina päivinä aurinko lämmittää jo paljon, mutta viikkoon mahtuu niitä talvisempiakin päiviä. Vielä hetken pitää malttaa, että tarkenee ohuemmalla kevättakilla, vaikka tuntuis niin houkuttelevalta jo unohtaa paksummat vaatekerrokset.

Viime päivät oon viihtynyt tennareissa ja perus harmaa-valkoinen-musta -väreissä. Kuulostaa aika tylsältä, mutta valkoisessa paidassa mulle tulee aina tosi keväinen olo. Jotenkin oon mennyt myös mukavuus edellä vaatetuksessa. Korkkareita tulee nykyään käytettyä huomattavasti vähemmän, kuin vaikka pari vuotta sitten.



neuletakki - Lindex / t-paita - H&M / tennarit - Nike Air Max Thea

Tänään on muuten kansainvälinen onnellisuuspäivä ja sopii aika hyvin noihin kuvien tunnelmaankin. Otettiin ne viikko sitten, kun oltiin saatu purettua viimeisetkin Thaimaan matkatavarat paikoilleen ja lähdettiin vaan nauttimaan kauniista säästä ulos. Lähes joka kuvassa hymyilin, mikä kuvastaa aika hyvin tän hetken fiilistäkin. Vaikka sama kiireinen arki on taas käynnissä, niin tuntuu, että energiatasot on jotenkin ihan erit, kuin helmikuun alussa, ennen reissuun lähtöä.

Heti reissusta palatessa kävin ottaan Microblading värjäyksen kulmiin (tästä syystä kuvissa hassun tummat kulmat), mutta harmi kyllä mulla väri ei tarttunutkaan mun ihoon. Houkutteli vaan niin se ajatus, että kulmia ei tarvis sen kummemmin fiksailla meikatessa. Mut katotaan, uskaltaudunko enää kokeileen.

Kivaa uutta viikkoa!


Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate