Suosikit Lumenelta

keskiviikkona, lokakuuta 05, 2016








Lumene kuvastaa aika hyvin suomalaisuutta ja suomalaisia kauneudenhoitotuotteita. Hiljattain olleen brändiuudistuksen myötä aloin miettiin, mitäs kyseisen merkin kosmetiikkaa multa iteltä löytyy. Ja löytyihän sieltä ihonhoitotuotteiden ja purkkien joukosta useampikin juttu Lumenelta. Hassua vaan, että en oo edes tiedostanut niiden olevan just tän kyseisen merkin, ennen kuin nyt niitä tarkemmin tutkaillessa. Mutta ne kaikki on mulla aktiivisessa käytössä, joten mielelläni esittelen ne teillekin.

_______



CC COLOR CORRECTING CREAM - MEIKKIVOIDE

Tämä tuote sävyssä deep on näistä kolmesta mulla eniten käytössä. Tuote on tosi juoksevaa, mutta silti kevyesti peittävää. Käytän tätä joka arkipäivä, kun iho kaipaa tasoitusta, mutta ei kuitenkaan liian paksua peitekerrosta. Meikkivoide on miellyttävä levittää ja siinä on mukana myös aurinkosuoja. Tämän tuotteen löysin vähän kuin vahingossa, kun ystävä antoi sen mulle koettuaan sen itselleen liian ohueksi peittokyvyltään. Mutta onneksi näin, koska oon tykännyt tästä tosi paljon!

_______



SUN RADIANCE SKIN TONE PERFECTOR - IHON SÄVYN HELEYTTÄJÄ


Tätä sävytevoidetta, sävyssä 20 perfect tan, käytän aika harvoin, mutta sillä saa helposti vähän väriä kasvoille, esim. talven juhliin, kun iho tuntuu liian kalpealta. Oon sekoittanut tätä kosteus- tai meikkivoiteeseen, jotta lopputuloksesta tulis luonnollinen. Koostumus on tässäkin hyvä, toki levityksessä tulee olla tarkkana, jotta voiteesta ei jää läikkiä kasvoille. Hyvä kikka avittaa sävytteen tasaista levittyvyyttä on kuoria ja kosteuttaa kevyesti iho esim. 1,5 tuntia ennen käyttöä. Tätä vois hyvin suositella itseruskettavan sijaan käytettäväksi. Tuoksu on miellyttävä ja levitettäessä pystyt korjaamaan ihon sävyä, toisin kuin itseruskettavassa, joka tummuu vasta vaikutusajan päättyessä.


_______



LONGWEAR BLUR FOUNDATION - MEIKKIVOIDE

Mulla löytyy tää meikkivoide sävyssä 4 warm beige.  Meikkivoide on täydellinen, kun meikin tulee kestää hyvänä pitempi aika ja antaa keskivoimakas peittävyys. Tämä on mulla harvoin käytössä, mutta esimerkiksi päivästä yömyöhään kestäviin juhliin valitsisin tämän meikkivoiteen juuri sen vuoksi, ettei mun tarvitse miettiä pohjan korjaamista päivän mittaan. Koostumus on myös samettisen pehmeä ja helposti levittyvä, niin kuin muissakin Lumenen meikkivoiteissa.

_______




CC COLOR CORRECTING CREAM - MEIKKIVOIDE /
SUN RADIANCE SKIN TONE PERFECTOR - IHON SÄVYN HELEYTTÄJÄ /
LONGWEAR BLUR FOUNDATION - MEIKKIVOIDE


Lumenelta löytyy oikeastaan mun tarpeisiin juuri oikeanlaiset meikkivoiteet ja ihonsävyn heleyttäjä. Ennen käytin yhtä tuotetta ympäri vuoden, mutta viime vuosina oon todella ihastunut erilaisiin BB- ja CC-voiteisiin. Niiden lisäksi joskus tarvin myös kestävämpään meikkiin tarkoitetun meikkivoiteen ja sekin löytyy Lumenelta.

Tämä pitkäikäinen, suomalainen kosmetiikkabrändi on siis hyvin kestänyt aikaa ja ihanaa, että meiltä suomestakin löytyy tuotteita, jotka pärjää tän päivän kovassa kilpailussa ulkomaisiin brändeihin verrattuna. Vai mitäs te ootte mieltä suomalaisista kosmetiikkatuotteista, löytyykö sieltä teidän vakkarimeikkejä myös?


-Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate