Oon tässä ja nyt

maanantaina, heinäkuuta 25, 2016







aurinkolasit - Ray-Ban / jumpsuit - Cubus / sandaalit - Calvin Klein


Tästä piti tulla ihan tavallinen asupostaus, mutta jostain syystä kuvia muokatessa pysähdyin miettimään tuota tilannetta, kun kuvat otettiin. Aloin miettimään sitä kautta tätä hetkeä ja sitä kuinka hyvältä kaikki tuntuu.

Oli se sitten loman ansiota tai ei, niin just noihin kuviin kiteytyy hyvin se hyvä ja seesteinen olotila, mikä mulla on just nyt. Asiat, joista oon iloinen, ei riitä yhden käden sormet kertomaan. Tasasin väliajoin on hyvä konkretisoida itelle niitä asioita, mistä on onnellinen ja mitkä asiat elämässä on taas niitä, joista ei tuu niin hyvä olo. Helposti sitä tulee kannettua mukana niitäkin asioita, mitkä ois pitänyt ajat sitten jättää matkasta pois. Mutta ihanien, positiivisten asioiden avulla jaksaa paljonkin.

Enkä tarkoita pelkästään asioita, kuten lomailua, matkustelua tai muuta materiaa ympärillä, jotka saa iloiseksi. Vaan ehkä enemmänkin sitä olotilaa, mikä mulla on ja kaikkia pieniä asioita, mitkä saa sen hyvän olon ja hymyn huulille spontaanisti.

Inhoan ylimääräistä stressiä, asioiden monimutkaisuutta ja turhaa säntäilyä. Oonkin ottanut ehkä elämän viime aikoina siltä kannalta, että tärkeimmät asiat hoituu kyllä ja mulla on aikaa pysähtyä ja saada aikaan niitä spontaaneja hymyjä. Hyvän olon tunteita ja jännitystä mahan pohjaan.

Tehdään just niitä asioita, mikä tuntuu hyvältä ja annetaan mennä.



-Nina



"Oon tässä ja nyt.
Liikuta mua, kosketa mua, anna mun tuntee sut tässä ja nyt.
Oon löytänyt mitä etsinyt, oon tässä ja nyt.
Oon tässä ja nyt."

-YOUNGHEARTED



Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate