OMAN KYNNEN VAHVISTUS

lauantaina, tammikuuta 27, 2018


Tätä en oo ehkä aikasemmin kertonut blogissa, mutta mä oon aikoinani käynyt koulutuksen geelikynsien teosta, ja tein niitä vapaa-ajalla ystäville ja itselleni. Tää innostus lähti siitä, että oon aina ollut kiinnostunut kosmetiikasta, kauneudenhoidosta ja myös kynsien huoliteltu ulkonäkö on ollut aina tärkeää mulle. Lakkasin ennen niihin itse aina ranskalaisen mallin, kunnes kävin tuon kurssin, hankin välineet ja aloin tehdä itselleni geelikynnet.

Ehkä pari vuotta tein niitä suht aktiivisesti, mutta sitten jossain vaiheessa aikaa ei enää tuntunut riittävän ja kaipasin väliin ihan lyhyitä, omia kynsiä, mitä lakkailla välillä värillisilläkin lakoilla. Kesällä ja auringossa mun kynnet kasvaa aina tuplasti nopeammin ja näin kävi nyt Thaimaassa ollessakin. Tästä sain idean laittaa itselleni monien vuosien jälkeen geelivahvistuksen oman kynnen päälle.



Yllä olevissa kuvissa on mun omat kynnet, matkan jälkeen.  Tiesin, että mun kasvaneet kynnet tulisi aika pian Suomen kuivaan ilmaan palatessa katkeilemaan, joten varasin ajan Blue Lagoonista omien kynsien geelivahvistukseen. Pituus siis on edelleen tosi maltillinen, ja väriksi halusin ombré tyylisen babybloom  lakkauksen. Viime hetkellä päätin myös, että nimettömiin lisätään muutamat timantit. Normaalisti ihan pelkkä geelivahvistus riittäis, mutta täytyihän nyt tällasen monien vuosien tauon jälkeen vähän laittaa jotain ekstraa.



Saa nähdä, jäänkö näihin koukkuun, vai haluanko pian taas omat kynnet takaisin. Nyt nää tuntuu ainakin ihanilta ja kivalta vaihtelulta, kun ei tarvi viikottain huolehtia lakkauksesta. Nää kynnet vois olla hyvin myös sellaset, mitä haluan omiin häihin ens syyskuussa. Lyhyehköt, mutta siistit ja neutraalin sävyiset.

Nina

2 kommenttia

  1. Aivan älyttömän nätit ja simppelit!♥ Mä oon jokseenkin "itseoppinut" näissä kynsissä ja yhdessä kohtaa tein kans monelle kaverille niitä! Jotenkin se kuitenkin kans jäi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia 😘✨ joo, välillä nää innostukset tulee ja menee. Nyt mulla se vaihe kun pitkästä aikaa taas kiva ja helppo olla näillä ☺️

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate