Ihana Cafe Rooster & mun Oulu

perjantaina, tammikuuta 06, 2017








Oulu on mun kotikaupunki, jossa oon viettänyt viimeistä neljä vuotta lukuun ottamatta koko elämäni. Vaikka kaupunki muuttuu ja paikkoja uudistetaan, on sinne aina yhtä ihana ja tärkeää mennä käymään. Jokainen tietää sen tunteen, kun palaa takaisin kotiin ja olo on niin kuin et olisi ollut pois ollenkaan, mutta samaan aikaan kaikki on tosi erilaista.

Mun muuton jälkeen Oulu on muuttunut ulkoisesti keskustassa aika paljon ja vuodesta 2013 lähtien keskustassa on tarjoillut kahvia, ruokaa ja olutta Cafe Rooster. Roosterin puurakennus on yks kauneimpia taloja Oulun keskustassa ja hyvin keskeisellä paikalla. Jotenkin mä aina löydän itteni ihastelemasta näitä vanhoja puurakennuksia. Niissä vaan ruokakin maistuu paremmalta. Kauniin tilan lisäksi ruoka on tosi hyvää, paikan burgerit on tosi suosittuja.


Multa usein kysytään, tuunko muuttamaan takaisin Ouluun. Vaikka siellä onkin paljon rakkaita, perhettä ja ystäviä, niin viihdyn kyllä tosi hyvin Helsingissä. Ja mun arki on täällä. Ei ne muistot ja ihmiset häviä minnekään, vaikka etäisyyttä onkin aika paljon. Aina se sama lämpö palaa, kun siirryn ajatuksissa sinne, tai meen käymään.

Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate