DENIM CRUSH

tiistaina, toukokuuta 30, 2017






Jos mun ois pakko valita nyt vaatteet, missä eläisin seuraavan kuukauden, niin ne ois just nää. Zaran farkkutakki, valkoinen liehupaita ja kulutetut farkut. Farkkutakki on ollu mulla viimeiset viikot lähes ainoa takki, mitä oon käyttänyt. Se tuntuu niin kivalta ihoa vasten ja tuo välittömästi kesäfiilistä asuun, kuin asuun.

Muita kesän merkkejä on paljaat nilkat ja aurinkolasit, jotka keikkuu lähes joka päivä päässä. Instrumentariumin yhteistyön kautta sain kotiuttaa nämä kesäiset RayBanin arskat. Kehykset on niin kevyet, että niitä tuskin tuntee päässä ja peilipinta linsseissä on mulle ollu aina the thing laseissa kesäisin. Hiukset oli kevyillä (lähes olemattomilla) laineilla edellisillan juhlista. Just niin kuin kesällä kuuluukin, huolettomat ja rennot!




takki - Zara / paita - Vero Moda / farkut - Diesel / aurinkolasit - Ray Ban / kengät -Toms

Ihana, kun kaikkialla ulkona vihertää ja tuntuu, että joka viikko keskustassa on jotain tapahtumaa, missä nauttia ulkoilusta. Kesällä meillä on edessä ainakin parit festarit ja yks lomareissu Eurooppaan. Nyt kun mulla oli ja meni viimeiset koulupäivät tältä kesältä, en malttais odottaa, että pääsis viettään kunnolla lomaa. Mutta uskon, että alkava kesäkuu menee yhdessä hujauksessa.

Tsemppiä muillekin loman odotukseen!


Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate