Welcome to my Makeup Closet

torstaina, huhtikuuta 21, 2016


Vaikka mun kasvomeikki näyttää yleensä huolitellulta ja yleisolemus muutenkin siistiltä, niin löytyy mullakin yks pahe siisteyden ja järjestyksen suhteen. Yks asia, mitä vähän tarkotuksella piilottelin tutustuessani aikoinaan poikaystävääni, oli mun kaaoksenomainen vaatekomero.

On aivan unelma omistaa erillinen huone vaatteille, jossa voi säilyttää vaatteita erilaisissa hyllyissä ja tangoilla lattiasta kattoon. Mutta toinen juttu on sitten se, pysyykö vaatepinot ja järjestys siltikään siistinä. Tunnustan, että oon mestari vetämään joka ikisen vaatekappaleen alas etsiessäni just sitä tiettyä mustaa paitaa niiden kymmenien muiden joukosta. Tai kokeilemaan ihan vaan varalta useampaa eri vaihtoehtoa ulos lähtiessä, jos se toinen, viides, tai kymmenes paita ois sittenkin parempi.

Sama juttu toistuu myös mun meikkilaatikossa. Kaikki on vähän sikin sokin, mutta kuitenkin niin, että löydän aina ne joka päivä käytössä olevat arkimeikit. Oon pitkään ihastellut meikkilokerikkoja, joihin meikit saa järjesteltyä ja eriteltyä siististi. Oon silti antanut meikkien ja kosmetiikan olla ihan rauhassa sekaisin laatikossa, vaikka se epäharmonia onkin aina vähän häirinnyt mua. Nyt sain vihdoin aikaiseksi tilata sellasen järjestystä helpottavan lokerikon myös itselleni. Jonkun verran hintoja ja malleja vertailtua päädyin tilaamaan Godmorgon -nimisen lokerikon Ikeasta.





Lokerikko on mun makuun ainakin tarvittavan iso ja siveltimetkin saa aseteltua omaan lokeroonsa, jonka voi nostaa pystyyn ja alta löytyy lisää säilytystilaa. Hintaa kyseisellä lokerikolla oli 14,99€, kun samankaltaisia lokerikkoja löytyi kaksinkertaisellakin hinnalla.

Ison lokerikon lisäksi tilasin yksittäisiä purkkeja, mitkä tuli kyllä saman tien kans käyttöön. Onhan tuo ero vanhan sotkulaatikon ja lokeroidun järjestyksen välillä aika silmiähivelevä. Oon tosi tyytyväinen, kun sain meikit järjestykseen, samalla ne tuli putsattua ja jotain vanhoja heitettyä roskiin. Jotain kevätsiivousvimmaa on kenties ilmoilla, sillä viime viikonloppuna pesin ikkunatkin. Toivottavasti tää sama energiaboosti jatkuu myös muiden kaappien ja nurkkien osalta.


Nuo ylläolevassa kuvassa olevat huulimeikit on ollu mun suosikit viimeaikoina. Hempeän pastellisia, karkintuoksuisia ja keväisiä sävyjä. Teen noista piakkoin oman postauksensa, jossa vertailen eri merkkien huulikiiltoja ja koostumuksia.

Ihanaa viikonloppua!


-Nina



Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate