MY FAVORITE MAKEUP ATM

keskiviikkona, syyskuuta 06, 2017





Hassua miten nopeasti sitä alkaa sopeutumaan syksyn tuloon. Kesältä on vielä vähän rusketusta iholla jäljellä, mutta meikissä mattaiset ja syksyn rauhallisemmat sävyt alkaa houkutella. Kesällä rakastan kullan hehkua iholla ja silmissä, nyt oon huomannut siirtyneeni ruskean, harmaan ja viininpunaisen eri sävyihin. Ja kesällä ei näitä meikkipostauksiakaan tullut, sillä meikki oli sen verran kevyt.

Kesämeikki on myös paljon hehkuvampi, luonnollisesti aurinko ja lämpimämpi sää saa näkyä myös meikissä. Nyt oon tykännyt käyttää aika mattaista huulimeikkiä ja silmämeikissäkin oon käyttänyt aavistuksen verran vähemmän helmiäistä. Mikä on mulle paljon, sillä se on mun nro 1. juttu meikissä, highlight, kuulto ja kaikki mikä vaan tuo valoa esille. You name it! 💛



Liikkuvalle luomelle käytin Naked 2 paletin (ydk) metallinhohtoista vaaleanruskeaa. Varjostukset tein Naked 2 paletin ruskeilla (tease & busted) ja sammaleen vihreällä (pistol) sävyllä. Alaluomea rajasin kevyesti samoilla väreillä. Silmien sisänurkkiin laitoin mattaista vaaleaa luomiväriä samaisesta paletista ja vähän kylmän, hopean vaaleaa (verve). Tää kyseinen paletti on edelleen mun suosikki koko väriskaalaltaan. Vähän oon miettinyt uusinta Nakedin Heat palettia, mut täytyy vähän käydä sitä vielä testailemassa.

Meikkipohjassa en kesällä käyttänyt juurikaan meikkivoidetta tai concealereita, mutta nyt aikasten aamuherätysten myötä saa taas vähän alkaa peittelemään silmän alusia. NARS:in koostumus ja sävy on just sopiva tuomaan valoa kasvoille. Tuote näyttää hyvältä kasvoilla koko päivän, kun mulla on käytössä Make Up Storen väritön irtopuuteri. Sillä saan mahdollisimman kevyen "peiton", mutta kuitenkin mattaisen lopputuloksen kasvoille.



Huulista halusin mahdollisimman mattaiset, niiden näyttämättä kuitenkaan kuivilta. Pohjustin ne NYX:in Lingerie liquid lipstickillä, sävyssä LIPLI 09, ja päälle taputtelin MAC:in huulipunaa sävyssä FAUX. MAC:in huulipunalla saa sopivasti kosteutta huulille ja vähän väriä.





Hiuksista voisin pikapuoliin kirjoittaa myös kuulumisia, nyt kun värjäyksestä on vajaa kolme kuukautta. Sen voin jo kertoa, että vaaleassa sävyssä aion pysytellä talvellakin, sen verran tyytyväinen oon ollut tähän!


Nina

1 kommentti

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate