DESIGN BY NINA SUSANNE

maanantaina, helmikuuta 19, 2018




Luovuus on aina ollut osa mua. Lapsena mulla oli tapana uppoutua omaan maailmaan piirtämällä ja maalaamalla. Taide oli mun mielestä kiehtovaa ja erilaiset tuotokset. Ihailin paljon oikeita taiteilijoita ja jo pienestä pitäen halusin oman huoneen seinälle kauniita tauluja ja oman maalaustelineen. Piirtäminen, musiikin kuuntelu, kouluaikana näytteleminen ja kaikenlainen oman itsensä luova toteuttaminen on tuntunut aina jotenkin vapauttavalta. Liitän siihen myös haaveilun ja jonkinlaisen unelmoijan, joka mussa elää. 

Veikkaan, että meistä kaikista löytyy se luova puoli, joka haluaa kokeilla rajojaan, uppoutua ja heittäytyä. Luovuus on niin laaja käsitteenä, että sitä ei voi mitenkään lokeroida tietynlaiseksi tekemiseksi. Kuvailisin sitä enemmänkin tunteella, jota kyseinen toiminta saa aikaan. Asiat, jotka tekee sulle hyvän olon, saa unohtamaan kaiken ympärillä olevan ja saat sut jotenkin hymyilemään sydämestä asti, on mulle luovuutta. 




Joulun alla, opintovapaalla mulla oli oikeasti aikaa ja energiaa tehdä näitä juttuja opiskeluiden lisäksi. Ulkoilin keskellä päivää auringonpaisteessa, otin valokuvia, luin kirjoja, tai piirsin. Tästä piirtämisestä innostuneena, mun läheisen ystävän kanssa meillä syntyi ihana idea yhteistyöstä. Meiju Granholm on GRANdesignin, sisustukseen erikoistuneen yrityksen ja suomalaisen designbrändin perustaja. GRANdesignilla on myynnissä ajattomia ja laadukkaita, suomessa tuotettuja sisustustuotteita, kuten sohvapöytä ja lehtiteline. Näiden tuotteiden jatkoksi suunnittelin korttisarjan, jossa löytyy niin söpöjä hahmoja, kuin kauniita mietelauseitakin. 

Korttien antaminen läheisille on mulle itselle tärkeää, se on ihana muistutus siitä, että ajattelee toista. Kortti on mulle myös henkilökohtaisempi ajatus, kuin pelkkä puhelimella näpytelty viesti. Tuotteita on tulossa myös lisää erilaisia, paperista valmistettuna. Oon niin innoissani tästä uudelleen herätetystä harrastuksesta ja sen tuomista mahdollisuuksista. Parasta tässä on, että kaks ystävää voi yhdistää intohimonsa ja tehdä yhdessä jotain luovaa.



Kortteja on saatavilla valkoisina, sekä kevään ihanissa väreissä; vaaleanpunaisena, vaaleansinisenä ja vaaleanvihreänä. Tän linkin kautta löydät Grandesignin verkkokaupan, jossa kortteja on myynnissä:



💗

Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate