Sinä hymyilet, minä hymyilen

keskiviikkona, joulukuuta 23, 2015
Mua hymyilyttää, koska..

..nukuin vähän pidempään aamulla.
..saatiin monia, ihania joulukortteja ystäviltä.
..oon ehtinyt kattoa jo useampaa joululeffaa tv:stä ja joululaulut ei vielä monenkaan vuoden rallattelun jälkeen kyllästytä mua.
..poikaystävä ei oo kertaakaan hymähdellyt mun jouluhöperyydelle.
..pariin päivään ei oo satanut vettä, vaan aurinko on paistanut.
..sain monta halausta tänään töissä.
..jääkaapissa oli valmiita joulutorttuja.
..kotona on vähän sotkuista, eikä se ees haittaa.
..Chisun uus biisi tuu mua vastaan on niin kaunis.
..ihmiset on kaipaa selkeesti joululomaa ja on onnellisia siitä.
..tänään alkoi mun loma ja oon tosi kiitollinen siitä ja muusta.


Ihanaa tunnelmallista joulua ja rentouttavaa yhdessäoloa teille kaikille. Tää video sai mulle niin hyvän mielen, että se on pakko jakaa eteenpäin.

Ollaan mukavia toisillemme ja muistetaan hymyillä.

-Nina



Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate